Vill du ha information om din betalning läs här.
Du kan hitta all information om din beställning om du loggar in i vår webbshop.
Om du beställt som gäst och saknar inloggningsuppgifter kan se information på denna sida med hjälp av din e-postadress och beställningens id.
Det skickas också en orderbekräftelse till den e-postadress du uppgav vid beställningstillfället. Om du inte fått någon e-post kontrollera din skräppost.
Under perioder med hög belastning i vår webbshop kan det dröja innan all e-post når sin mottagare. Vid lanseringen av vår tekalender kan det dröja upp till 6 timmar.
Om du har fått ett SMS som bekräftelse på din beställning betyder det att beställningen registrerats.
I appen Mina Paket kan du enkelt spåra dina paket, få löpande information och aviseringar om var ditt paket är och när det finns att hämta. Registrera samma e-post i appen som du använder i Kränkus webbshop.
Har du beställt presentkort kan du hitta mer information om leveranstider här.
Har du ytterligare frågor är du välkommen att kontakta oss. Ha gärna id för din beställning nära tillhands för att underlätta för dig och oss i hanteringen av ditt ärende.